Day 11

11Νοέ.09

Δεν γράφω τελικά στο blog κάθε μέρα όπως ήθελα. Life happens, που λέει και η καταπληκτική καθηγήτρια φιλοσοφίας που έχω φετός. Πολύ περίπτωση αυτή η γυναίκα.

«I didn’t want to have children,» λέει στο πρώτο μας σεμινάριο » and then I turned 36. Biologists aren’t shitting us, you do feel as if a clock is ticking after a certain age… I had twins. And now I don’t sleep anymore. So if I loose concentration on this lovely Tuesday morning, bring me back to the subject gently.»

Τέσπα… Το NaNoWriMo συνεχίζεται, τις περισσότερες φορές χωρίς εμένα, αλλά εξακολουθώ να προσπαθώ να ξεκλεύω χρόνο για να γράψω. Κάποτε το καταφέρνω. Κάποτε όχι.

Fuck… Οι αιτήσεις για τη δουλειά με σκοτώνουν… Ειλικρινά… Θέλω να δείρω τους HR Executives που σκέφτονται όλες αυτές τις ερωτήσεις. Καταλαβαίνω τι προσπαθούν να καταλάβουν, αλλά κάποιες από αυτές θέλουν τόσο research όσο ήθελαν on average τα essays που έκανα για το πανεπιστήμιο πέρσι.

Παράλληλα φυσικά, με τραβάει και το πρόγραμμα Βιέννα-Βρυξέλλες (hello! Vienna, that I love, and Brussels, what’s not to like? Okay, german may be a problem, even though they are not officially required…)

Α, και στην κοπελιά που έστειλε τις φωτογραφίες απόψε και μ’ έκανε να ζηλέψω: Τέλειο το μαλλί, δεν το συζητώ! Αν το κόκκινο ταίριαζε στην επιδερμίδα μου -που δεν ταιριάζει- αυτό θα ήθελα… Αχχχ… Α! Και βρήκα τον άλλο τυχαία on facebook. Το χρησιμοποιεί καθόλου ή να μην ασχοληθώ να τον «add as friend»? Kαι το μαλλί το καινούριο τον μεγαλώνει να του πεις, του προσθέτει μια δεκαετία μες το νερό… <– Αυτό μάλλον έπρεπε να το είχα βάλει σε email, ε? Ίσως αύριο.

Κι επειδή το ακούω από το πρωί, ανέβηκε στα κεραμίδια η καρδιά μου κι έκλαιγε (στο youtube ανοίγει, αν το έχει κάποιος σε mp3, έτσι, όπως το τραγουδάει η Σπείρα, θα το εκτιμούσε αν μου το έστελνε).

7 Responses to “Day 11”

  1. Καλημέρα!
    Σου ανέβασα τις 2 εκτελέσεις του τραγουδιού που είχα εδώ: http://rapidshare.com/files/305905921/o_gatos.rar.html

  2. Βιέννη, Βρυξέλλες… Εξαιρετικές επιλογές! 😉 Μακάρι! 🙂

  3. αχαχαχαχα!!!!!!

    Μήπως να έβαζες και μια άλλη πόλη από Β- στις πιθανές επιλογές? Οκ, τα γερμανικά μπορεί να είναι ένα μικρό προβλημα, αλλά πολύ μικρό, σχεδόν δεν το αντιλαμβάνεσαι!!

    Για το άλλο, μην μπεις στον κόπο… Θα περάσουν 200 τέρμινα μέχρι να το πάρει είδηση!

    [έχει ξεβάψει το χρώμα: ήταν πιο red κανονικά, αλλά δυστυχώς, γίνεται délavé σε χρόνο ρεκόρ! κλαψψψψ!!!]

    Σπουδαία η καθηγήτριά σας, να τη χαίρεστε!

    [Κι αν θες βοήθεια στα τύπου essay ερωτηματολόγια, μην διστάσεις. Και για τις Βρυξέλλες, ομοίως!]

    [Μήπως έπρεπε να το κάνω μέηλ αυτό το σχόλιο; Δε βαριέσαι…!]

  4. α, ξέχασα:

    «London is a big no-no»
    γιατίιιι;;;

  5. http://rapidshare.com/files/307122031/SPEIRA_SPEIRA_SHOW.mp3.html

    🙂

    -εχουμε ξαναμιλησει ειμαι σιγουρη !

  6. Ρενάτα μου θα σε απογοητεύσω, αλλά η Βιέννη και οι Βρυξέλλες έχουν τις λιγότερες πιθανότητες. Viva Birmingham με βλέπω! 🙂

    Κροτούλα, αν βρεθώ στη Βιέννη τα γερμανικά θα είναι το λιγότερο που θα με απασχολεί. Στο κάτω-κάτω, ας κάνω ταχύρρυθμα να μάθω και μια γλώσσα εξτρά.
    Κι αφού προσφέρεις βοήθεια περίμενε μέηλ με το πόσο καταπληκτική είμαι και πόσο σημαντική θα είμαι για τον μελλοντικό εργοδότη μου στις επόμενες μέρες. Ήβρες το σύκο, σήκωστο, λέει η μάμμα κι αφού προσφέρεσαι, μη σε προσβάλω 😉
    London is a big no-no γιατί είμαι κότα. Αν εξαιρέσεις ένα πολύ μικρό διάστημα όταν ήμουν 7 χρονών και κάτι επισκέψεις τουριστικές έκτοτε, την αγγλική πρωτεύουσα δεν την έχω ζήσει και τη φοβάμαι. Υπάρχουν κι άλλοι, πιο λογικοί λόγοι που προτιμώ την επαρχία (πληρώνει το ίδιο, αλλά τα έξοδα είναι σχεδόν τα μισά, έχει πιο γρήγορη ανέλιξη, περισσότερες ευκαιρίες, λιγότερη εξειδίκευση κι έχω φίλους στην περιοχή ενώ στο Λονδίνο αυτή τη στιγμή δεν έχω κανέναν, μα κανέναν όμως) όμως κυρίως τη φοβάμαι.

    Talisker σας ευχαριστώ. Πάρα πολύ. Και φυσικά το θυμάμαι ότι έχουμε ξαναμιλήσει, είστε η κυρία που της αρέσει η Alice in Wonderland και που στο πρώτο σας σχόλιο στο τσαρδί μου ρωτήσατε αν είμαι μια από τις φίλες σας και προσπαθώ να σας κάνω να καταλάβετε ποια είμαι με τρόπο. Μερσί ξανά.


Σχολιάστε

