Dialogues de femmes

12Ιον.07

 

Χτυπάει το τηλέφωνο. Περασμένα μεσάνυχτα. Ανοίγει τα μάτια. Απλώνει το χέρι, ψάχνει να το βρει ψηλαφιστά. Προσπαθεί να μην ακουστεί κοιμισμένη. «Ναι;»

-Σε ξύπνησα; Σε ξύπνησα. Κλείνω, θα σε πάρω το πρωί.

-Πες μου καλή μου τι με ήθελες! Δε με ξύπνησες.

-Σίγουρα;

-Σίγουρα.

-Τσακωθήκαμε.

-Με ποιον;

-Με το Φίλιππο, ποιον άλλο;

-Γιατί; Τι σου έκανε ο μαλάκας; Το ζώο το όρθιο; Ο άχρηστος; Που του δώσαμε το καλύτερο κορίτσι και το βασανίζει;

-Εντάξει μην το παίρνεις τόσο προσωπικά…

-Καλά. Τι έγινε;

-Με πήρε τηλέφωνο ο Μάριος…

-Τι σχέση έχει μ’ αυτό ο Φίλιππος;

-Δεν του άρεσε. «Λέει ότι δίνω δικαιώματα και δεν τον σέβομαι. Και δεν του αρέσουν κάτι τέτοια. Τηλέφωνα και μηνυματάκια…» Δεν ξέρω… Εκεί που ήμαστε μια χαρά, κάτι παθαίνει και γίνεται άλλος άνθρωπος…

-Την επόμενη φορά που θα είμαστε όλοι μαζί κανόνισε να έρθει έτσι η συζήτηση ώστε να τον βάλω στη θέση του… Με τον Μάριο είχατε να μιλήσετε 2 χρόνια. Πως έδωσες δικαιώματα;

-Κι αν τον βάλεις εσύ στη θέση του δε θα καταφέρεις κάτι. Το πολύ – πολύ να σε αντιπαθήσει.

-(Τα αισθήματα είναι αμοιβαία…) …

-Δε μιλάς. Σκέφτεσαι;

-Όχι.

-Σε αναστάτωσα νυχτιάτικα…

-Κόψε τις βλακείες. Αν δεν μιλήσεις μαζί μου σε ποιον θα μιλήσεις;

-Πού πάμε και τους βρίσκουμε κάθε φορά;

-…

-Ε;

-Άναβα τσιγάρο, δε σ’ άκουσα.

-Που πάμε και τους βρίσκουμε κάθε φορά, λέω;

-Δεν ξέρω… Καμιά φορά αναρωτιέμαι αν τελικά έχουν αυτοί το πρόβλημα, ή εμείς είμαστε αλλού ντ’ αλλού…

-Κάθε φορά ερωτευόμαι τον λάθος άνθρωπο…

-Εγώ είμαι καλύτερη;

-Εσύ νόμιζα ότι τον βρήκες το σωστό…

-…

-Άλλαξες γνώμη; Δε θα πας να τον βρεις;

-Κι αν καταλήξει όπως όλοι οι προηγούμενοι;

-Δε θα ξέρεις αν δεν πας να τον βρεις…

-Εκείνος έκανε το πρώτο βήμα. Σου ζήτησε να τον ακολουθήσεις αυτό το καλοκαίρι. Τί έχεις να χάσεις; Έτσι κι αλλιώς κάθεσαι.

-Δε ξέρω, θα δω…

-Με παίρνει τηλέφωνο ο Φίλιππος. Πρέπει να σε κλείσω…

-Καληνύχτα.

-…νύχτα…

Σβήνει το τσιγάρο. Γυρίζει στο πλάι και ξανακλείνει τα μάτια.



20 Responses to “Dialogues de femmes”

  1. «έχουν αυτοί το πρόβλημα, ή εμείς είμαστε αλλού ντ’ αλλού…»
    Μπορεί να είναι και τα both!
    😉

  2. o tempora o mores, Your Majesty!!…

  3. Ένα τσιγαράκι πάει όπως το μέλι τωρα..
    Αλλά πάλι καλα που κατάφερες και κοιμήθηκες μετα που ένα τηλεφώνημα στη μεση της νύχτας.

    Παρεμπιπτόντως, πότε έρχεσαι και που ; 🙂

  4. Testing.
    Μήπως μου σβήνει τα comments ?

  5. Αντώνιε μου κάνετε την καρδιά περιβόλι τώρα! Άκου μπορεί και τα δύο!

    Κροτ μπορώ να έχω τη μετάφραση γιατί εγώ δεν ήμουν τριτοδεσμίτισσα;

    Άλφα, κοιμάμαι εύκολα ευτυχώς. Εκτός κι αν με πιάσουν αυπνίες, οπότε πάω πιντωτή, μέρες ολόκληρες. Κατεβαίνω προς Πρωταρά την Πέμπτη. Δε θυμάμαι τώρα το όνομα του ξενοδοχείου γιατί δεν τον έκλεισα εγώ.
    Όχι δε σου σβήνει τα comments, απλά this is wordpress, περνούν από λογοκρισία όταν χρησιμοποιείς multiple names.

  6. Α οκ..
    Να κοπιάσετε..

  7. Μεγαλειοτάτη μου, αυτό που έχω παρατηρήσει είναι πως για τους άλλους έχουμε γνώμη κι άποψη τεκμηριωμένη στο τι να κάνουν, ενώ στα δικά μας … τοπίο στην ομίχλη! 😉 Φιλιάά

  8. ω ήθη ή καιροί…
    ή
    τι καιροί τι ήθη
    (μιας και η Κροτούλα καθυστέρησε)
    :)))

    να σας πω,
    είμαστε δύο διαφορετικά είδη – οι άντρες και εμείς.
    πιστέψτε το τώρα που είστε μκρούλα.

  9. ώ ήθη Ώ καιροί

    λάθος.

  10. Άλφα, θα κοπιάσουμε, θα κοπιάσουμε…

    Ρενατούλα, πώς γίνεται αυτή η άποψη να δουλεύει κιόλας, δηλαδή να βγαίνει και σε καλό όταν την ακολουθούν ενώ όταν πάω να την εφαρμόσω εγώ να γυρίζει ο κόσμος τούμπα, αυτό δε θα το καταλάβω. Ποτέ όμως!

    Envain, ευχαριστώ πολύ για τη μετάφραση. Εγώ εσάς γιατί νομίζω ότι από κάπου σας ξέρω; Μήπως όχι απλά σας ξέρω αλλά σας χρωστάω και κάτι;

  11. Καλημέρα Μεγαλειότατη!!!! Σας περιμένουμε στο τσαρδί μας για Τολκινοσυζήτηση. Θα ανεβάσω ποστ στις επόμενες μέρες για να έχουμε θέμα!!!!

    Υ.Γ Θα συμφωνήσω με Κροτ (δε μας συμβαίνει και συχνά) αλλά και με Αντώνιους! Όπως λέει και μια φίλη μου «τι να πεις κωλογειτονιά και παλιοχαρακτήρες!»

  12. Mithrandir καλωσορίσατε! Ελπίζω να το προλάβω το ποστ διότι εγώ αύριο φεύγω και δεν επιστρέφω μέχρι την Τρίτη. Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω ότι είμαι καινούρια στον Τόλκιν και δήλωσα συμμετοχή για να μάθω κυρίως. Έχω πάθει εθισμό λέμε…

  13. Θα συμφωνήσω με την Ρενάτα. Για τους άλλους δίνουμε τις καλύτερες συμβουλές και έχουμε άποψη για τα πάντα.Σε εμάς, πως τα καταφέρνουμε και τα σκατώνουμε κάθε φορά;
    Καλημέρα Μεγαλειοτάτη μου

    Υ.Γ. Τόλκιν ε; Σημειώστε ακόμη μια οπαδό!

  14. οντως γυναικειοι διαλογοι…

    την καλημερα μου μεγαλειοτατη…

  15. Καλημέρα BeBe! Τοπίο στην ομίχλη που λέει και η Ρενάτα.
    Ή «Σε όσα αφορούν την προσωπική μας ζωή δεν μπορούμε να έχουμε τη ματιά ενός αντικειμενικού κριτή, όπως όταν παρατηρούμε τις ζωές των άλλων. Η κάθε μας απόφαση φορτίζεται συναισθηματικά και λαμβάνεται κάτω από το πρίσμα του ψυχισμού μας με αποτέλεσμα να μην είναι η απόλυτα σωστή…», που λέει και μια φίλη μου ψυχολόγος.

  16. Βασιλική, γράφαμε μαζί. Καλημέρα!

  17. επιτέλους Μεγαλειοτάτη μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. δεν θυμάμαι όμως να μου χρωστάτε κάτι…

  19. Χαίρομαι πολύ που σας ξαναβρίσκω. Είχα ανησυχήσει…
    Σας χρωστούσα μια ιστορία, όταν αποφασίσω να τη γράψω, θα το καταλάβετε.

  20. με την ησυχία σας
    🙂


Σχολιάστε