Θέλω να αλλάξεις το εισητήριο…

05Ιολ.07

 

 

Το πολυταξιδεμένο Ροδάκινο μου ζήτησε να γράψω για πέντε αγαπημένους προορισμούς, στους οποίους έχω ήδη βρεθεί ή θέλω να βρεθώ. Επειδή όμως είμαι ζαβολιάρα, θα γράψω για 5 στους οποίος πήγα και για 5 που θέλω να πάω! (Είπαμε, η καλή η Βασίλισσα, ανοίγει δρόμους!) 

Οπότε, καθίστε αναπαυτικά και διαβάστε!

Θέλω να ξαναπάω:

Το πρώτο μου πραγματικό ταξίδι το έκανα στα 7 μου. Είναι παράξενο, αλλά ήταν ξημερώματα της 8ης Ιουλίου, τώρα δίπλα δηλαδή! Το πρώτο μου ταξίδι λοιπόν ήταν στο Λονδίνο. Δεν ταξίδεψα με τους γονείς μου, αλλά με τον αγαπημένο μου Κόμη Αχιλλέα, αδελφό της μητέρας μου και αυτό κάνει το ταξίδι πιο ξεχωριστό. Πάντα είχα αδυναμία στον Αχιλλέα, αλλά αφού με πήρε μαζί του στο Λονδίνο, τον λάτρεψα! Το Λονδίνο για μένα είναι μια δεύτερη γενέθλια πόλη. Το λατρεύω. Έχω πάει σε όλα τα μουσεία, σε όλα τα τουριστικά μέρη που μπορεί κανείς να φανταστεί, έχω κάνει όλα όσα πρέπει να κάνει κανείς στο Λονδίνο συν ένα: Με έχουν ξεναγήσει στο Λονδίνο πραγματικοί Λονδρέζοι, άνθρωποι που αγαπούν την πόλη παρά το καυσαέριο, τη βρωμιά του Τάμεση και την πρόσφατη αντιτρομοκρατική τρέλα. Στο Λονδίνο, όσες φορές έχω πάει, δεν με νοιάζει ποτέ τίποτα. Νιώθω ελεύθερη. Να ξεχάσω ποια είμαι και που μένουν οι πολλοί συγγενείς και φίλοι που έχω εκεί, να κοιμηθώ σε youth hostel και να μην πω σε κανένα ότι κατέβηκα, να περπατήσω μόνη μου τριάντα φορές πάνω κάτω την Oxford Street ή ακόμα να πάρω το τρένο και να βρεθώ στην Οξφόρδη για surprise visit στον Χ. Το Λονδίνο για μένα είναι απεριόριστες πιθανότητες και ανοικτά ενδεχόμενα. Οικογενειακή ζέστη ή urban μοναξιά. Notting Hill και Hyde Park, Soho και West End ή Παναγία του Wood Green και Κυπριακή Παροικία.

Δεύτερος αγαπημένος προορισμός είναι πάντα η Λέσβος. Η φιλοξενία που είχα ως μαθήτρια σε ένα σπίτι ακριβώς πίσω από την αγορά της Μυτιλήνης, αλλά και στην Ερεσό, στην Αγιάσο, στο Πλωμάρι, στον κόλπο Καλλονής, μου έχουν μείνει αξέχαστα. Τι νησί είναι αυτό; Τι ομορφιά; Τι αντιθέσεις; Τι παραλίες, σπαρμένες στο κοχύλι; Τι αξέχαστα φαγητά έχω φάει εκεί; Σε τι γιορτές πήρα μέρος; Ότι και να γράψω είναι λίγο. Η Λέσβος για μένα είναι ούζο, κολοκυθολούλουδα, κοχύλια και έρωτας. Και θα ξαναπάω, όπως το υποσχέθηκα στην Σ., στον Αλ., στον Απ. και στην κυρία Λ. Θα ξανάρθω και θα μείνω στο μοναδικό πεντάστερο ξενοδοχείο που το έχει η κυρία Μ., που είμαστε και συντοπίτισσες και θα δω όλα όσα δεν πρόλαβα σε δυο εβδομάδες τότε.

Έπειτα είναι η Βιέννη. Λατρεύω το βαλς, τον Straus, την όπερα, τα strudel, τον Δούναβη. Το ότι μπορώ να κυκλοφορώ κατακαλόκαιρα χωρίς καπέλο, τον καύσωνα που διαδέχεται η βροχή, το φαγητό στα μικρά ρεστοράντ πίσω από την όπερα, όπου μπορείς να φας τα πάντα σε εξαιρετικά λογικές τιμές. Λατρεύω το kaizer melange, αυτόν τον τέλειο καφέ με την κρέμα και την τριμμένη σοκολάτα. Και όχι, τέσσερις μέρες δεν ήταν αρκετές για να χορτάσω αυτήν την πόλη. Θα ξαναπάω σίγουρα, ειδικά τώρα που είναι εκεί η Μ. και θα πάω σύντομα για να προλάβω την κυρία Ολυμπία που τηλεφωνεί κάθε Πρωτοχρονιά και ρωτάει πότε θα ξαναπάμε.

Σύρος. Μόνο αυτό έχω να πω. Σύρος. Αχ…
Καλά, δε θα σας αφήσω με την αγωνία, η πρωτεύουσα των Κυκλάδων μου αρέσει γιατί έχει μια αρχοντιά που δεν την βρίσκεις συχνά σε νησί (τα Επτάνησα εξαιρούνται). Η τρομερή αρχιτεκτονική της, αχ αυτή η Ερμούπολη, το Δημαρχείο, το Θέατρο Απόλλων, τα νεοκλασσικά της Ντελαγκράτσια, τα τρομερά γλυκά που φάγαμε δεν – έχω – ιδέα – που. Κάπου. Και Σύρο θα ξαναπάω, δεν το συζητώ…

Σουηδία – Δανία: Στοκχόλμη, Μάλμο, Κοπεγχάγη. (στο τσακ είμαι να προσθέσω και το Άμστερνταμ αλλά αυτό είναι ακόμα στο to do list). Τα λόγια είναι περιττά…

Bonus: Γαλλία Αν και την έχω δει αρκετά, αν και έχω άποψη και για τη Γαλλία και για τους Γάλλους, θεωρώ πως ακόμα εκατό φορές να πάω, δεν θα έχω σωστή άποψη. Θέλω να ξαναπάω Paris, Vichy, Clermont-Ferrand Marseille, Nantes κτλ, πολλές, πολλές φορές ακόμα…

Θέλω να πάω (και μετά να ξαναπάω και να ξαναπάω και να ξαναπάω):

Το ταξίδι που ονειρεύομαι χρόνια, δεν είναι η Κούβα αλλά η Αργεντινή. Θέλω να πάω και να κάτσω τρεις μήνες στο Μπουένος Άιρες, να μάθω να χορεύω ταγκό από τις αυθεντίες. Γι’ αυτό βέβαια πρέπει να τελειοποιήσω τα ανύπαρκτα ισπανικά μου, οπότε το ταξίδι αναβάλλεται μέχρι νεοτέρας.

Ένα άλλο ταξίδι που θέλω να κάνω είναι ο γύρος τη Αμερικής οδικώς. Δηλαδή, από Washington να οδηγήσω μέχρι Los Angeles, από εκεί να πάω San Francisco, μετά να περάσω στο Las Vegas και από εκεί ανηφόρα για New York. Και θέλω να το κάνω αυτό το ταξίδι πριν τα τριάντα μου, πριν παντρευτώ, πριν επανεγκατασταθώ στην Κύπρο (αν τα τελευταία δύο συμβούν ποτέ).

Το ταξίδι που θα περιγράψω τώρα είναι πιο απλό και μάλλον θα το καταφέρω. Ύδρα – Αίγινα. Ένα μήνα στην Ύδρα, ένα μήνα στην Αίγινα. Κατά προτίμηση όχι τουριστική περίοδος, να μην έχει πολύ κόσμο, πιο ήρεμα πράγματα. Και έπειτα και σ’ άλλα νησιά, πάλι φθινόπωρο ή άνοιξη, πριν την τουριστική περίοδο.

Ρωσία – Ινδία – Κίνα. Έστω κι ένα να πραγματοποιήσω από το τρίπτυχο, εγώ θα είμαι ευχαριστημένη. Στη Ρωσία, θέλω εκτός από Μόσχα, Αγία Πετρούπολη και τα γνωστά, να πάω μέχρι τις στέπες, μέχρι τα Αρκτικά Παράλια και γιατί όχι, μέχρι τον Βόρειο Πόλο. Στην Ινδία θέλω να πάω γιατί έχει πάει ο παππούς μου και μου έχει πει τα καλύτερα. Και γιατί μου αρέσουν τα σαρί. Και εκείνα τα χρυσά κοσμήματα που φοράνε. Στην Κίνα θέλω να βγω εκτός, μακριά από το Πεκίνο, στις περιοχές των ορυζώνων και γιατί όχι, στο Θιβέτ.

Τέλος, θέλω να κάνω ένα ταξίδι με τραίνο. Προτιμότερο το Orient Express, αλλά αν αυτό δεν μας βρίσκεται, οτιδήποτε άλλο είναι ευπρόσδεκτο. Αν πάντως καταφέρω να ταξιδέψω με το Orient Express, θα πάω να αγοράσω φουλ σειρά Louis Vuitton, με μπαούλο, βαλίτσες και καπελιέρα. Αφού θα μπω στον κόπο, τουλάχιστο θα το κάνω σωστά!

Προσκαλώ τις: Ρενατούλα, κυρία Ντόλλυ, BeBe, Βασιλική και Envain.

(Δεν αναφέρω πουθενά την Αθήνα, γιατί δεν τη θεωρώ προορισμό. Ταξιδεύω προς εκεί συχνά, μόνο φέτος δεν τα κατάφερα ακόμα, αλλά που θα μου πάει! Ακούμε Dosvedanya Mio Bombino από τους Pink Martini.)



30 Responses to “Θέλω να αλλάξεις το εισητήριο…”

  1. ΓΜΤ ήταν ανάγκη να τις καλέσεις όλες;….Δεν έχουν μείνει πολλοί να καλέσω κι εγώ…
    Αμάν πια…δυο-τρεις μέρες τώρα όλοι με πληγώνουν….ΓΕΝΙΚΩΣ!!!

  2. Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε! Θα ανταποκριθούμε όσο το δυνατό συντομότερα!

  3. αχ, κολοκυθολούλουδα! και συριανά λουκούμια, μιαμ μιαμ!!!

    καλά βρε Μεγαλειοτάτη: Ινδία/Ρωσία/Κίνα όλα μαζί? αυτό θέλεις ένα-δυο χρόνια για να το κάνεις in a row!!

    και τι θα πας να κάνεις ένα μηνα στην Υδρα κι ένα μήνα στην Αίγινα παιδί μου? Για την Ύδρα να σου πω εγώ, που πέρασα ένα 6μηνο (αυγουστο-φλεβάρη).

  4. πεπόνι.,όλο γκρίνια είσαι!

  5. Αδερφέ μου, είναι οι πλανήτες σου ανάδρομοι, φαίνεται!
    (krot, ΣΥΝΕΧΕΙΑ γρινιάζει! Δεν έχεις ιδέα! 🙂 )

    Πάρσμπερυ, πολύ καλά τα ταξίδια σου! Αχ, όλες έχετε ταξιδέψει τόσο…εγώ τίποτα! Μόνο στην Κύπρο έχω πάει…. σνιφ…

  6. προορισμοι…
    δεκτη η προκληση!
    ευχαριστω για την προσκληση, μεγαλειοτατη μου…

    υγ: ο αλλος γιατι γκρινιαζει;;;;;

  7. 7 Der Eigentümer

    Λονδίνο.. πόσο πολύ το αγαπώ και εγώ.
    Και αλήθεια, όνειρό μου να γυρίσω όλη την Αμερική.
    Άντε με το καλό σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλα τα ταξίδια αγαπητή μου.

  8. ΠεπονοΜάνο κόψε την γκρίνια και σχολίασε το πραγματικό θέμα του post!

    Κυρία Ντόλλυ μου, είμαι σίγουρη!

    Κροτ, δε θα κάνω μαζί Ινδία – Κίνα -Ρωσία. Γράφω ότι και σε ένα μόνο να πάω, θα είμαι ευχαριστημένη. Ένα μήνα στην Αίγινα θα ψάχνω το θησαυρό της Βαγίας και ένα μήνα στην Ύδρα θα πάω για να τελειώσω κάτι εκκρεμότητες που θέλουν ησυχία και απομόνωση! Όλα υπολογισμένα τα έχω!

    Γλυκοπατάτα, αν την έχεις γυρίσει την Κύπρο έχεις πάρει δείγματα από όλα. Δεν χρειάζεται να πας αλλού. (Καλά, ίσως προς Ασία πλευρά..)

    Βασιλική μου γκρινιάζει μάλλον επειδή είναι στα γονίδιά του. Αλλά επειδή βιολόγος δεν είμαι, δεν παίρνω κι όρκο. (Πεπόνι σε πειράζω 😉 )

    Der Eigentümer ευχαριστώ! Όσο ζω, ελπίζω.

  9. Το θυσαυρό της Βαγίας;; Σε πρόλαβα, τον βρήκα εγώ! 😆

    (η Krot λείπει σήμερα, το τέρας! Γρρρρρρ!!!!)

  10. Βαπτισιμιά έιμαι 😥 Τι έγινε η Doll ???????

  11. Πρωί-πρωι κάτι ανέβασε, και μετά χάθηκε! Δεν ξέρω τι έπαθε…

  12. Το ανέβασε προγραμματισμένο τα μεσάνυχτα. Το σχολίασα…

    Και μου έστειλε mail, ότι θα «χαθεί» για λίγο, ή ίσως για πολύ! 😦

  13. Κι εγώ την έχασα και λείπει και η Κροτ που επικοινωνεί μαζί της… Ελπίζω να μην είναι σοβαρό…

  14. Κι εγώ πρόλαβα και το διάβασα, αλλά δεν άφησα σχόλιο.Κια το πρωί χάθηκε.
    Και λείπουν όλοι: η κροτ, η envain, ο mpampakis…

    Να μην είναι τπτ σοβαρό, ελπίζω!

  15. Η Κροτ είναι διακοπές (εξακριβομένο), ο mpampakis διακοπές λέει ότι είναι και τον πιστεύω. Η Envain κι αυτή διακοπές πρέπει να είναι αλλά δεν είμαι και σίγουρη. Για τη ΦράουΚα δεν ξέρω!

  16. Μεγαλειωτάτη , ειμαι μπλογκοφίλη της Κροτ που με βοήθησε πολύ να στήσω το δικό μου συστηματάκι. Είμαι επισης μπλογκοφίλη κα μπλογκουφισταμενη του ΑΦΜ και από κοντά το γλυκόπατατακι το νατασακι και ο Μανος και ο μπαμπακας και η ηλιαχτινα και αλλοθ καλοί
    Τωρα γνωριζω και την υψηλότητα σου. Ελπίζω να φιλιωσουμε που λεει ο λαός ( αν το λεει και δεν το εχω κατασκευάσει )
    Ρίτσα Μασουρα
    ritsmas.wordpress.com

  17. Ρίτσα, ωραία παρέα είχες ως σήμερα…γιατι το χαλάς; …. 🙂

  18. Τέτοιες κακίες λες εσύ για τη βαφτισιμιά σου;;;; 😆

  19. Μανος, γλυκοπατάτακι … με ποιον να πας και ποιον ν αφήσεις τελικά. Ειστε όλοι γλυκύκατοι. Μεγαλειοτάτη περιμένω νέα σας. Η κυρια επί των τιμών
    ριτς

  20. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!
    Να τα χιλιάσεις, όσα επιθυμείς τελοσπάντων, και γενικώς ότι καλύτερο. Τις ευχές τις διαλέγεις εσύ και εγώ τις χαρίζω απλόχερα!

    Υγ ΠΟΣΑ;;;; 🙂

  21. Μάνο, είσαι ΠΟΛΥ αδιάκριτος, τελικά!!!!!

    (Πιστεύω πως κάτι θα ετοιμάσει για σήμερα, οπότε…περιμένω για τις ευχές μου)
    Καλημέρα

  22. Ρίτσα δε χρειάζεσαι συστάσεις για να μπεις εδώ μέσα καλή μου! Κάθε καρυδιάς πεπόνι εδώ μαζεύτηκε.

    Πεπόνι, κανονικά δεν απαντώ σε κακόβουλα σχόλια αλλά κοίτα πιο πάνω.

    Γλυκοπατάτα ευχαριστώ για την υπεράσπιση.

    Ρίτσα2, συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά κάνω πάρτι και τρέχε και δεν φτάνω!

    Μάνο, ευχαριστώ για τις ευχές, να τις ξαναγράψεις όμως και στο σημερινό post. (Τα πόσα δε θα τα μάθεις που να χτυπιέσαι! Είναι πάντως αρκετά λιγότερα από τα δικά σου!)

    Γλυκοπατάτα2 ξαναευχαριστώ για την υπεράσπιση!

  23. Μεγαλειοτάτη, οι μαγείρισες σας εκεί κάτω τα υπόγεια ειναι ενταξει ; Αυτές που σας ντύνουν και σας στολίζυν πώς είναι ; Μήπως χρειάζεστε υπηρετικό προσωπικό ; Ξέρετε, εχω κάνει κενά και δεν ξέρω πώς να τα καλύψω
    Καλημερα σας, να περάσετε όπως αξίζει την Υψηλότητά σας
    Ριτς

  24. ….χμμμ….υπεράσπιση x2……χμμμμ……μήπως να γινόμουνα ΚΙ εγώ δικηγόρος…..χμμμμ!) 😆

  25. Ρίτσα η μαγείρισσα – αμπιγιέζ – διακοσμήτρια – οικοδέσποινα (εγώ δηλαδή) είναι σχετικά καλά, και εκτός από κάτι ενοχλήσεις στα πόδια (τι το ‘θελα το δεκάποντο;) μπορεί να διαβεβαιώσει ότι καλά περάσανε!

    Γλυκοπατάτα, όπως είπα και στον Μάνο, ποτέ δεν είναι αργά!

  26. αχ, έχασα το πάρτυ….

  27. Κροτ και του χρόνου εδώ θα ήμαστε!

  28. «Τέλος, θέλω να κάνω ένα ταξίδι με τραίνο. Προτιμότερο το Orient Express, αλλά αν αυτό δεν μας βρίσκεται, οτιδήποτε άλλο είναι ευπρόσδεκτο»

    Αν ποτέ πραγματοποιήσετε το όνειρο της ζωής μου… αναλαμβάνω να κουβαλάω τις βαλίτσες σας Μεγαλειοτάτη !!!

  29. Parafone you are more than welcome !


  1. 1 Αγαπημένοι προορισμοί « Αναγεννημένη

Σχολιάστε