Me and my name

27Νοέ.07

 

 

Η Ρενάτα μου με κάλεσε σε ένα παιχνίδι. Update: Η κυρία Ντόλυ με κάλεσε στο ίδιο παιχνίδι. Να πω που θα ήθελα να δω γραμμένο το όνομα του blog μου. Αυτό σηκώνει συζήτηση. Μεγάλη. Διότι δεν είμαι σίγουρη αν ξέρω που θα ήθελα να δω την περσόνα μου και το blog μου.

Πουθενά θα έλεγα. «Οι περιπέτειες μιας γαλαζοαίματης» είναι ο δικός μου χώρος. Αποκλειστικά δικός μου. Το ότι σ’ αυτόν προσφέρουν κι άλλοι, δεν έχει καμία σημασία. Παραμένει δικός μου. Έβαλα και το σημαδάκι για τα πνευματικά δικαιώματα, είμαι καταχωρημένη να κινηθώ νομικά ενάντια σε όποιον παραβιάσει το χώρο μου. Και θα το κάνω. Αν μη τι άλλο, επειδή έχω και μια περηφάνια ως νομικός.

Και η QueenElisabeth είμαι εγώ. Ελεύθερη από τα πρέπει της ζωής μου, εδώ λέω ότι σκέφτομαι. Με παρρησία. Και χωρίς το φόβο του να πληγώσω τους ανθρώπους που αγαπώ. Εδώ λέω όσα δεν μπορώ να πω αλλού. Από υποχρέωση, καθήκον ή απλά επειδή η μαμά μου, μου έμαθε τρόπους. «Ελισάβετ/Έλσα» είναι το όνομα που θα διάλεγα αν διάλεγα το όνομα μου. Το όνομα μας όμως είναι κάτι δοτό. Άλλοι το διαλέγουν. Αυτό που διαλέγουμε εμείς για τον εαυτό μας, οι περισσότεροι το κρατάμε κρυφό, κι αυτή είναι η ομορφιά του (αν κι εμένα, υπήρχε κάποιος που το ήξερε και με φώναζε Έλσα).

Αυτό τώρα το όνομα που μου δόθηκε το έχω δει γραμμένο σε διάφορα μέρη. Σε βραβεία, πιστοποιητικά, σε ποιήματα (ένα από αυτά με έχει στοιχειώσει, είναι σαν να λέει την ιστορία της ζωής μου), σε βιβλία (ως ηρωίδα, τραγική συνήθως αν και υπάρχουν και εξαιρέσεις), σε μενταγιόν, σε προσκλήσεις, σε προγράμματα θεατρικών παραστάσεων, σε αφίσες συναυλιών και κονσέρτων, το έχω ακούσει σε τραγούδι, το έχω διαβάσει σε γράμματα και emails.

Θα ήθελα να το δω και αλλού. Στο εξώφυλλο ενός (ή και περισσοτέρων) βιβλίου, στα closing credits μιας ταινίας (εκεί που λέει written by), στους τίτλους ιδιοκτησίας ενός σπιτιού (κατά προτίμηση ενός πολύ συγκεκριμένου σπιτιού), σε alternative ένθετο εφημερίδας (μαζί με κείμενό μου). Κάποτε ήθελα να το δω και σε πρόγραμμα παράστασης στην Επίδαυρο αλλά το έδιωξα γρήγορα αυτό το όνειρο…

Είμαι άνθρωπος ματαιόδοξος και το ξέρω. Αυτή είναι η γοητεία μου, λέει ο Α. και δεν μου αρέσει να του πηγαίνω κόντρα. Αλλά και αυτό το παιχνίδι παίζει λίγο με την ματαιοδοξία μας, μας καλεί να είμαστε φιλόδοξοι. Γι’ αυτό προσκαλώ με τη σειρά μου:

τον Mithrandir, τη Lisadel, τον Μr E., την Εvita και την BeBe.

(υγ: Δεν είμαι ξανθιά! Ακούμε Roxie από το musical Chicago.)



8 Responses to “Me and my name”

  1. «Θα ήθελα να το δω και αλλού. Στο εξώφυλλο ενός (ή και περισσοτέρων) βιβλίου,…»
    Ευτυχώς με κατάλαβες. Με «ακουσες » ίσως. Δεν είσαι ματαιόδοξη όπως λές. Τα συναισθήματά σου είναι αυτά που ξεχειλίζουν και που σε κάνουν ξεχωριστή.Είσαι ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ! Καταλαβέ το. Τα βιβλία σου θα αφήσουν εποχή. Θα διαβαστούν σε όλο τον πλανήτη!
    Εχεις μοναδικό ταλέντο να μπαίνεις στη ψυχή του αναγνώστη. Να τον κάνεις πρωταγωνιστή.Να τον ταξιδεύεις….

  2. Έλσα σε φοβάμαι, Έλσα σ’ αγαπώ;

    😉

  3. Μεγαλειοτάτη μου, αν αποφασίσω όντως να γράψω τα ενδότερα της φαντασίας και ψυχής μου, αυτές που ονομάζεις εσύ φιλοδοξίες θα ωχριούν μπροστά σε όσα ίσως διαβάσεις. Επιφυλάσσομαι.
    Φιλώ σε!
    Το Ελισάβετ είναι λατρεμένο μου…της μαμάς μου. 😉

  4. ε, άμα πια!

    δεν κατάλαβα δλδ, πρέπει να ντρέπεσαι και να κρύβεσαι επειδή έχεις φιλοδοξίες;
    όχι δα! καλά κάνεις και τις λες και μακάρι να πραγματοποιηθούν κιόλας!

    επειδή μας μάθανε πως το καλό είναι να είμαστε σεμνοί -και μπέρδεψαν την σεμνότητα με την σεμνοτυφία- δεν σημαίνει πως είναι και αλήθεια!

    μια χαρά σε βρίσκω Ελσάκι!
    (άκουσες το Τραγούδι για την Ελσα του Δεληβοριά;)

  5. Μεγαλειοτάτη μου, μια χαρά τα βρίσκω όλα όσα θες! Αλίμονο αν -μ’ όλη τη ζωή μπροστά σου- δεν είχες φιλοδοξίες! Το να εκφράζεσαι ελεύθερα είναι ανάσα! 😉

    Εγώ πάλι θα σε λέω «Ελισσώ», που μ΄αρέσει πολύ! 😀

  6. Mr E. σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Διαβάζω τα σχόλιά σας και ντρέπομαι… 😳

    Kυρία Ντόλυ, μια στιγμή μαζί σας είναι μακελειό…

    BeBe τίποτα δε με σοκάρει! Φιλιά πολλά!

    Κροτούλα την Έλσα την άκουσα στο μπλογκ σου. Και στο είχα πει το «τέλειο Ελσάκι ορίστε το δικό σου τραγουδάκι» για μένα γράφτηκε! 😉

    Ρενάτα μου όπως θέλεις να με λες!

    @Όλους: Ευχαριστώ για τις ευχές σας. Είναι ευπρόσδεκτες.

  7. Oi ευχές μου είναι για μια γεμάτη ζωή και για την αναγνώρισή που όπως βλέπεις υπάρχει σε μικρό βαθμό.
    Στο χέρι σου είναι να πραγματοποιήσεις όσα θες

  8. Lisadel ευχαριστώ…


Σχολιάστε